تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
بازدید هیئت رؤسای بهداشت و درمان عراق از بیمارستان آپادانا

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی آپادانا : چند تن از رؤسای  بهداشت و درمان  استان میسان  عراق امروز سه شنبه بیست و هشتم شهریور ماه 1396 از بیمارستان فوق تخصصی آپادانا  بازدید کردند.
هیئت برد عراقی شامل  چندین  تن از رؤسای دانشگاه و بهداری بهداشت  استان میسان عراق به منظور تبادل نظر با روسای ارشد و پزشکان بیمارستان آپادانا اهواز و آشنایی با توانمندیهای پزشکی و رفاهی  ونیز اعزام بیماران از کشور دوست و برادر عراق به مرکز در مانی بیمارستان آپادانا بازدید نمودند.

در نشستی که در دفتر مدیرعامل بیمارستان آپادانا با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره محترم و نیز جناب آقای پرفسور دکتر احمد عبادی ،دکتر عیدی عبدالخانی  انجام شد ، دکتر بهشتی فر مدیرعامل بیمارستان آپادانا بیان نمودند: با توجه به اینکه بیمارستان آپادانا یکی از بزرگترین ، مهمترین و مجهز ترین مراکز درمانی در استان خوزستان می باشد ،و دارای رتبه درجه یک درمانی و نیز مجوز گردشگری سلامت (IPD) است،آمادگی این مرکز را جهت هرگونه تبادلات علمی ،پژوهشی و همچنین خدمات رسانی اعم از درمانی و رفاهی به کشور دوست و برادر عراق را  با توجه به فراهم نمودن زیر ساخت های مورد نیاز توریست درمانی(IPD)، اعلام نمودند.

وی افزود:بیمارستان آپادانا با راه اندازی واحد مستقل توریست درمانی (IPD) ،بخش VIP بستری بیماران با امکانات کامل هتلینگ ،همگام و هماهنگ با رعایت و اجرای سایر قوانین مربوطه به IPD امکانات منحصر به فردی رادر استان دارامی باشد.


رئیس محترم بهداشت و درمان استان میسان عراق  : پس از بازدید ازبخش های مخلتف بیمارستان همچون مرکز تصویر برداری پیشرفته ،بخش VIP ،  و ...  از کشور دوست و برادر خود جمهوری اسلامی ایران بسیار تشکر نمودند و  ابراز خوشحالی نمودند  که در کنار شما عزیزان هستیم و بیشتر خوشحال خواهیم شد با توجه به امکانات بازدید شده بتوانیم با این مرکز درمانی تعاملات رسمی در زمینه های علمی پزشکان و نیز درمان بیماران عراقی برقرار گردد.
وی در پایان تصریح کرد: این بازدید بعنوان یکی از  بازدیدهای بسیار مفید و مثمر ثمر در سفر به کشور ایران استان خوزستان بوده و هییئت عراقی توانستند به شناخت کامل و کافی از  بیمارستان مشهور شده  آپادانا در کشور عراق دست یابند.

قابل ذکر است که این بازدید به منظور ایجاد تفاهم و همکاری های درمانی در جهت توریسم درمانی و ارجاع بیماران عراقی به بیمارستان آپادانا  برگزار گردید . پیشنهاد دو طرفین  این نشت ،برقراری ارتباط و نیز اعزام بیماران از خود  مبدا بیمارستان های عراق به بیمارستان آپادانا اهواز به جهت تکمیل آرامش خاطر بیماران و مسئولین کشور عراق می باشد.

در آخر هیئت مدیره بیمارستان آپادانا بیان داشتند : با توجه به توانایی تخصصی و فوق تخصصی بسیاراین مرکز ، آمادگی لازم خود  را جهت ارائه هر گونه خدمت در زمینه های درمانی،آموزشی  به ملت عزیز عراق اعلام داشتند .



fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا